ABONNEMENTEN & VRIENDEN

Concertseizoen 2024 - 2025

KOOP EEN ABONNEMENT

Tot aan het begin van het eerste concert is de aankoop van een abonnement voor de zes concerten
enkel nog mogelijk via de balie van de Warande. (Via de Concertvereniging zijn de abonnementen afgesloten).

koop nog een abonnement via de Warande

Prijs per abonnement voor 6 concerten per persoon: € 147

Voor de gebruikers van de Centrumparking INDIGO-WARANDE :
6 parkeertickets:  € 40

Bij concertannulatie wordt de ticketprijs terugbetaald.

Na 17 mei 2019 kan men een abonnement op de volledige concertreeks 2019-20 aanschaffen via de Warande:
ABONNEMENT VOLLEDIGE CONCERTREEKS

VRIENDEN VAN DE CONCERTVERENIGING

• vrienden geven een extra steun, zo kan de hoge kwaliteit van de concerten gevrijwaard blijven.
  • vrienden worden met naam vermeld in de Gouden/Zilveren Lijst van elk programmaboekje.
  • vrienden kunnen de interessante concertlezing bijwonen om 19.30u. Deze concertlezingen
    worden professioneel verzorgd door de musicologen Tom Eelen en Peter Van Hoof.

U kan toetreden tot de “Vrienden van de Concertvereniging” als:

• Vrienden sympathisanten- ZILVEREN LIJST : jaarlijkse bijdrage van  € 25 per persoon
  • Vrienden Beschermers- GOUDEN LIJST : jaarlijkse bijdrage van € 125 per adres

Bij concertannulatie wordt de ticketprijs terugbetaald.